Η καταναλωτική οργάνωση ΚΕΠΚΑ δίνει τις ακόλουθες εννιά συμβουλές για την αποφυγή «παγίδων».
1 Οι καταναλωτές να μην παρασύρονται από τις διαφημίσεις. Να ελέγχουν το προϊόν που είδαν στη διαφήμιση, ώστε να διαπιστώνουν αν όντως είναι εκείνα που πραγματικά θέλουν να ψωνίσουν.
2 Να κάνουν έναν κατάλογο με τα προϊόντα και τα άλλα αγαθά, για κάθε μέλος της οικογένειας, που θέλουν να προμηθευτούν.
3 Για τα τυποποιημένα είδη, τις συσκευές, τα στολίδια κ.λπ., είναι χρήσιμο να κάνουν μία «μίνι» έρευνα της αγοράς. Καλό θα ήταν να επισκεφθούμε τουλάχιστον 2-3 καταστήματα, που πωλούν ομοειδή προϊόντα. Είναι βέβαιο ότι θα διαπιστώσουν ουσιώδεις διαφορές στις τιμές.
4 Να προτιμούν τα επώνυμα προϊόντα και να αγοράζουν, από επώνυμα καταστήματα.
5 Για τα συσκευασμένα προϊόντα, πρέπει να διαβάζουν με προσοχή την ετικέτα, (χώρα κατασκευής, σύνθεση προϊόντος, διεύθυνση κατασκευαστή ή εισαγωγέα) και τις οδηγίες χρήσης.
6 Οι προμηθευτές είναι υποχρεωμένοι να παράσχουν οδηγίες χρήσης στα ελληνικά.
7 Για αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης, ας αξιοποιήσουν οι καταναλωτές τις προσφορές.
8 Προσοχή, στα προϊόντα «κράχτης». Αν δεν τα βρούνε, γιατί έχουν «εξαντληθεί», ας μη «μπλεχτούν» στη διαδικασία αγοράς άλλων παρομοίων προϊόντων, «εξίσου καλών».
9 Να διαπραγματεύονται τον τρόπο πληρωμής, όταν πρόκειται να πληρώσουν, με εντολές του καταναλωτικού μας συνεταιρισμού ή με την πιστωτική κάρτα. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι πληρωμή «τοις μετρητοίς» και δεν πρέπει να δεχθούμε οποιαδήποτε πρόσθετη επιβάρυνση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Athens Time











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου